Friday, June 5, 2009

norli & yunus wedding - senawang

31.05.2009 sunday - senawang
selamat pengantin baru
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat
semoga panjang umur dan dimurahkan rezki
semoga diberkati Allah s.w.t






  • nie hantaran kedua-dua blah pihak
  • blah norli blue + pink
  • blah yunus hijau + pink
  • cantik kan
  • sweet jek..


sempat lagi aku menepung tawar
ntah ape ntah yg aku buat kat situ.
first time.
seram sejuk.. takut..
amik berkat..
hehehehehe...



  • nie gambar kami..
  • sebelum pulang, sempat lagi amik gambar ramai-ramai..
  • buat kenangan..

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !