Tuesday, March 9, 2010

be strong "ayu"

-7 hb march 2010.
-hubby g sabah.
-myb 3 month sekali baru lik semenanjung.
-bukan mudah untuk aku tempuh smua nieh.
-hanye Tuhan jerk tahu.
-sape yg nk caring kat aku?
-sape yg nk wat aku ketawa?
















-sape yg nk wat lawak kat aku?
-sape yg nk pujuk2 aku?
-sape yg nk teman aku makan?
-sape yg nk belai baby dlm perut aku nie?
-erm... semua sendiri jerk skang nie.
-tp Allah tue maha Adil, dia beri aku peneman.
-(baby dlm perut aku nie)
-dia lah yg bagi aku semangat untuk terus berdikari.
-mase aku hantar husband kat airport perut aku sakit.
-(myb baby pun tahu daddy dia nk g jauh)
-mase aku drive lik, ngan sampai umah, lame2 kurang cikit sakit perut aku nie.
-sedih sgt.
-susah nye hidup x da husband disisi.
-tp bila dia ade, semua nie x terpikir pun.
-asyik sakitkan hati jerk.
-skang hanye mampu berdoa dan bersabar jerk.
-berdoa agar dia slamt pergi dan selamat pulang.
-mohon doa restu dpd illahi..
-semoga dia sentiase berada dlm keadaan cihat sentiase
-semoga Allah memberi kebahagian ke atas keluarga kami, insyAllah. amin...

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !