Thursday, August 5, 2010

aku di kala KECIL

ntah ape ntah mimpi tetibe lak nak scan gambo dolu2..
gambo dr kecit... kihkih.. mase zman guna kodak...
sebenornye nak hilangkan boring kot..
yelah dah dok jauh ngan asben..
dah 2 month asyik berkepit jerk... tetibe dah start kije...
tue yg rindu balik tue..
tp aku bersyukur sgt2... sebb berjauhan pun xberape jauh sgt..
xmcm kat sabah.. dulu mase asben g sabah.. viva and the geng yg byk teman aku
skang nie family lak..
thank a lot untuk semua...
x terbalas jase2 korang semua..
nie aku nk upload cikit gambo aku time dolu2... tp cikit jelah....
wat syarat jerk..








No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !