Sunday, August 21, 2011

Kenduri Doa Selamat & Selebrate Bufday

Sedang asyik duduk-duduk sambil melayan jemput-jemput bawang cecah sos thai dihidang bersama teh 'o' apple, tetibe telefon "bimbit" mr asben berbunyi.. bimbit? Macam dah lame jerk tak dengor perkataan tue.. macam pelik jerk kan.. kihkih..
ok back story..
rupenyer PUAN aley yang call untuk menjemput ke rumahnya sebab ade majlis malam tuh kat umah dia. Huh malam kenduri, petang baru nak jemput.. huh.. tak sopan langsung.. tapi ok lah kan.. dpd jemput magrib ker.. kihkih.. actually myb dia call numb aku kot.. but, hp aku rosak, bila orang call or msg pun bukan leh pick up and bace msg.. sowi lah geng.. sape2 yang call or msg memg tak leh nak reply.. tapi aku rase lah kan, tak de kot yang call or msg.. eh ape dah.. dah terbelit-belit lidah dah nie asyik sebut "call" "msg". .. and mayb jugak dia ade invite kat FB.. tapi streamyx tak transfer lagi dekat kota tinggi tue.. tue yang diam menyepi membisu buta.. kihkih.. aley jemput majlis tahlil and kenduri kesyukuran sempena duduk rumah baru dan sempena nak menjelang ramadhan nie.. sempat jugak diorang wat surprise bufday untuk sue & nodi. You all nie memg best.. terbaik..
bercakap pasal doa kesyukuran nie, aku pun belum buat.. keadaan tak mengizinkan dengan keadaan rumah yang masih tonggang langgang belum ciap mengecat lagi.. insyAllah, kalo panjang umur dan dimurahkn rezki, raya nie macam nak buat, doa selamat, tahlil, doa kesyukuran sempena duduk rumah baru, open house, and yang paling penting mr asben dpt masuk permenant kat MMHE.. syukur Alhamdulilah.. rezki anak-anak..
jom layan pic sekitar majlis rumah aley

Si kecilku yang tak reti dok diam

Tuan empunya majlis smile sikit

Raisha bersama untie azie & meck
Nodie & ieda
Iefa & Sue
Kek bufday bermasmellow

Excited tue nak tiup
Sekali orang lain yang tiup daa..
Cian diorang, tak pe next time tiup lagi erk
Raisha yang khusyuk nengok
Dalam hati "bila aku boleh terkam kek nie"

mari-mari makan kek.. kek coklat is peberet raisha tau.. sangat-sangat suke macam mama jerk
ok babai
check it out

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !