Friday, November 22, 2013

Nafkah O Nafkah Lepas Cerai



Video nie bicara dengan jelas... 
sekadar perkongsian.. 
ini baru nafkah dlm eddah kan.. belum nafkah anak-anak...

take note lah wahai lelaki... lebih-lebih lagi ini soal tanggungjawab.. 
sekadar mengingati... anda yg kena jawab diakhirat nati ya.. bukan anak-anak.. bukan saya..

makcik kayo nie lau kumpul-kumpul nie.. haha.. wait n see jelah.. negara kita ade undang-undang.. 
tak payah diminta.. tak payah disuruh kot.. lau betul dan sungguh bertanggungjawabkan... 
myb Islam itu hanya pada IC kah?... 

yup.. saya pun cetek ilmu agama nya.. tp saya senantiasa berdoa.. agar jodoh saya yg boleh memimpin saya dunia akhirat serta menjadi yg lebih baik suatu hari nati... mudah2an..

tak mengapa lah.. setakat nie alhamdulilah kami semua cukup makan pakai.. rezeki kami senantiasa ade.. syukur alhamdulilah Allah permudahkan segala urusan kami anak beranak... 
semoga kami semua terhindar dr bala bencana yg tak diingini.. serta senantiasa dibawah dan lindungan Allah hendakNya.. rezeki Allah sgt luas.. Alhamdulilah.. 



1 comment :

  1. 100 nak cari 1 yang betul2 ambik tanggungjawab lepas cerai pun sangatlah susah.

    ReplyDelete

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !