Sunday, December 29, 2013

wedding PIKI & MIMI



selamat pengantin baru piki & mimi semoga kekal bahagia till jannah...
bg kami piki & mimi junior yg super comel mcm mak & paknyer hokeh..


sama cantik.. same hensem..


geng mak jemah 


geng pak jemah katanya.. semua dah mcm bapak orang..
kehkehkeh..


semoga ikatan GENG 86 nie kekal sehingga akhir hayat..
peace yaw...



nie pun penggantin baru juga..




alahai pza... tak sangka kita leh jadik sedara... hehehe
dia berkahwin dengan dua pupu saya..
so otometik dia jadi sedara saya kan..



meriah ko air dia.. da macam kat bazar ramadhan...



sambil sambil makan sambil amik gambo.. kehkeh..



yg hok  baju pink tue menyusul pengantin baru juga..
yg hok nie jugak merangkap menjadi sedara saya juga..
bau bau bacang gitu..

yg hok tudung purple tue dah memang sah sah ler sedara jugak.. dua kupu-kupu..
haha... ramai sedare mare jerk sesemua nie...


kami bertiga... 


lame dah mama xpakai shawl... 
testing testin ok plak...
ngeh ngeh ngeh..


wif my cute doter


wif my cute lilttle doter..



memandangkan adik kena tinggal.. moh ler.. kita beround2 cari pasal...


1 comment :

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !