Tuesday, July 29, 2014

hari hari mama belanja ayam


Teheww..  Monink monink.. 
Aku ni kan. Boleh dikatakan seminggu dua tiga kali lah kena pow makan ayam goreng dgn anak anak bertuah. 

Sebenarnya nak main playground pun iye. Hmmm. Enjoy your kids time. 









Sebab hari hari teman mama kan, mama consider la bg makan ayam. Hehe. Thanks syg sbb selalu ada waktu susah senang kita. 
Thanks juga sbb selalu tolong kacau bilaukan hidup mama. 











Aqeela ni mcm biasalah dia dgn buku berpisah tiada
















Mangga ni beso gedabak. Pokok kt umah akak aku. Puas makan wey. 


No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !