Sunday, August 3, 2014

Cerita Malam Raya 2014

huih.. pejam celik da nak raya ok..

ketupat adalah wajib buat setiap tahun..


tp 

tp

yang lebih special tahun nie kami semua buat dodol
bertahun rasa keluarga kami tak buat dodol
adelah dalam 10 tahun kot...



si anak buah gigih blah kelapa.. 30 biji lebih kot..






petang tue kami semua bukak pose kat beranda
tmpt letak kereta
meriah kata ko
walo banyak nyamuk waktu berbuka..
tp very the very happening sebb ade buah hati mama yang buat kepoh the kepochi
mama seronok sekarang
sebab ade kawan gaduh





haha.. siap pakai topi lagi.. 
ko hadoo...
berat giler wey

siyes aku kacau xsampai 5 minit wey..
ingt aku gagah sgt.. phuiiih...

surrender... !!

1 comment :

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !