Monday, July 1, 2019

Come Back

Assalamualaikum... Aduh 4 tahun blog bersarang.. Hari ini baru terbuka hati nak update balik blog aku yang dah bertahun nie.

Last update waktu aku bertunang kan. Sekarang kehidupan aku dr single mom sekarang dah berumah tangga. Dr seorang clerk Jd seorang suri rumah sepenuh masa. Dr anak 2 skang anak 5. Now anak yang bongsu dah 2 tahun.

Alhamdulilah dengan kehidupan hari ini. Wehuuew banyak sangat nak bercerita. Almaklumlah 4 tahun punya cerita kan. Tak gittchewww.


Ni gambar terbaru kami sekeluarga
Raya 2019

Dulu bertiga kan. Sekarang bertujuh. Haha. Full of miracle. Ececeh.
Doakan aku bahagia hingga ke syurga wokeh.

2 comments :

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !