Sunday, March 29, 2009

PesTIME berBLOG !

Hari nie..
aku baru jek create blog aku sendiri.. aku godek2 tetibe jek jadik..


tadaaaa.... nielah hasilnyer..


ku x sangka plak.. x der sape pun ajo aku...hehehe... tapi x baper cute sangt lah... nati aku study + tutorial lagi erk...nak bagi cantik kan lagi blog nie... selalu jek tengok blog org...tapi x der blog sendiri.... skunk dah ader...


suke suke suke... heheheheh...


agak suka jugak lah.... hehehhe... erm.. perasn jek lebih aku nie... hari nie aku kije... bosan dok umah... so aku kije lah... hilang kan tension...

aku x tau lah bos aku marah tak... aku x bape sgt rinie wat kije ... ckit2 jek...

ops... sowi bos...


:)


No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !