Monday, March 30, 2009

SusAh JuGak...


erm... waduh2... ponat jugak nie... mengedit blog nie... nak kena banyak idea... x per.. slow2 kan... hehehhe... kita yang buat die ... sabar tue sebahagian daripada iman kan...... kira ok per tau wat cikit2... daripada x tau wat langsung kan... hehehhehe..

erm... dah penat lah.. ngantuk pun ader... x per... sabar erk... hari nie agak membosankan.. sebab x banyak sgt kije... erm.. banyak kije salah... x banyak kije pun salah erk.. nie lah manusia... semua x betul....
dan xnak bersyukur...
aku rase windu ah ngn kawn2 aku.. lama xjumper... x sabar rase nyer nak tgu gayer... t bleh jumper ngan diorg...seronoknyer... next year aku dah x bleh berpoya-poya ngan kawn2 aku...coz status aku next year dah married... hehehehhe..insyAllah..dah jadi puan... hehehehe.. cm x cayer jek.. takut lah... semua perasan ader...betul ker aku nak kawin nie... tapi sedar2 baper bulan jek lagi... erm...bz kot... tue yang x rase... bz ngan kije... bz ngan persiapan.....

wat ever pun.... sampai disini dulu erk... next time sambung lagi k..

papai........


No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !