Friday, August 7, 2009

coretan before puasa


yuhuu.... jap g nak puase dah... cam xsabo lak nak menyambut kedatangan Ramadhan tahun nieh..... erm.. next year dah berpuase dengan housband.. nie lah last year aku puase dengan status single.. rayer pun cm tue gerk... next year dah beraya kat umah kedua.. cedihnyer.... xnak... x nak... cian my mum.. dah ler kampung aku nieh x der 3g masuk.. kalo x leh ler 3g ngan mak aku.. kihkih.. anti sapelah yg kemas umah aku tue... tapi first time rayer bergelar wife aku nak gayer umah mak aku dulu.. baru umah hubby aku.. huhuhu.. rayer tahun nieh aku nak habiskan beraya bersama2 dengan my geng... ila + yati + hawa + zuli + erin + azwa + yun + rina + semua lah kawan2 aku.. so many ler nak sebut semua.. huhuhu... nak enjoy puas2.. nak rayer sakan.. kalo boleh satu muor aku nak pergi.. kihkihkihkih... :) ila anti roger2 erk...

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !