Friday, August 7, 2009

Persiapan Wedding

erm... semenjak dua nieh agak bizi ckit ler.. bizi ngan persiapan wedding.. huhuhu...mcm2 ler nak pikir... susah gerk erk nak kawin nieh... semalam g plaza pelangi kat jb tue..... jalan2 ader nampak kedai jam...masuk ler tengok jam... ader satu jam tue tunang aku berkenan.. pastue bila tanyer harge.. dia x mau plak.. harge dia RM699.00... tapi aku ngok gayer dia, dia berkenan tul... pastue suh sales gurl tue cari harge under rm300.00... smua yg simple.. xcantik pown... pastue x pelah... janji my future husband aku suke... ape lagi.. aku booking jerk dulu yg harge rm699.00 tue..... just byor rm200.00... ujung bulan t aku amik and bayar balance... erm.. settel ler satu perkara.. yg laen byk lagi lum settel.... jam tue aku nak pakaikan dia waktu mjlis akad nikah t... dia pakaikan aku gelang tangan and than aku pakai kan dia jam lak.. huhuhu... jam tue brand biase jerk (casio edifice design 2009 - Chronograph ).. nak bli tag heuer x mampu.. kihkih.. bli sekadar yg mampu jelah..

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !