Wednesday, October 21, 2009

oliday part 2 (17 Oct 2009)

nie kat tanjung harapan, klang, selangor darul ehsan
tunang aku kate name laen tanjung nie tanjung gile
sebab nyer tempat nie tempat org dating
memg ramai lah org kat cni duduk berdua 2 dlm gelap
aku plak yg naek takut, JAIS diorg ntah buat kije ke tak ntah?....
tapi mengalahkan danga bay ngan stulang jerk
aku ingat kat cni dah teruk
lupe nyer ader lagi yg lebih teruk
astaufiruAllah..








kitorg pergi ngan kak bee ngan abg napi
nie lah bakal kakak & abg ipar aku
diorg nie memg sporting gile
aku paling rapat ngan diorg nieh...










kat blakang tu kapal per ntah...
saje jew bergambo
wat kenangan.

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !