Friday, November 20, 2009

kemalasan


hurm hari nie hari paling bowink jer rase nyer.. hari paling malas.. huahuahua.. dah bape kali aku cakap bosan + malas aku pown x tahu.. kehulur kehilir mcm x der kije.. kihkihkih.. padahal kena check jumping runing number untuk NDT report.. hurm.. mlas betul nak buat.. sakit mate asyik tengok report jerk.. dah x der mood nak buat kije.. skang nie mood wedding.. tapi cm x percaye lak aku nieh nak kawin dah.. alhamdulillah.. sekurang2 nyer mengurangkan dosa aku.. yelah.. asyik berkepit je kehulur kehilir kan.. kalo kawin kan dah x dosa.. dah halal.. tapi aku masih x dpt nak imagine lagi argh.. cm ner agknyer aku nieh bila dah kawin nati.. duduk satu umah? dah jadi wife org? boleh ker aku nieh? aishhh... takut pown ader.. aku nie dah lah degil semacam jerk.. kwang..kwang..kwang.. rinie genap tinggal 9 hari jerk lagi majlis kawin aku.. sesapa yg bace nieh.. jemput dtg jerk.. jgn lupe 29.11.2009 @ 6.12.2009

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !