Wednesday, November 18, 2009

photo by kerk alvin


wekend yg lepas aku ader pergi makeover "stage".. (makeover free ape lagikan)... jgn buang mase.. gunakan lah kemudahan yg ader.. kihkih... tapi bila pikir2 balik kan rugi kalo setakat nak makeover cm tue jew... ape lagi... suh awin amik gmbo ler.. kate camera terbio jew cm tue... so, aku suh dia amik gambo aku... rugi bli camera mahal2 kalo x mik gambo aku kan... wakakkakaka... lagipon aku nak wat banting, tapi picture yg chantek x der kalo ader pown x pakai tudung... tapi agak rugi lah sebab dapt makeover nieh after aku shoot gambar pre-wedding ritue.. nak wat cm ner.. x der rezki kan... terima jelah ape yg ader...

jeng..jeng..jeng..
nie lah hasilnyer yer kawan2...



No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !