Saturday, January 15, 2011

kasih seorang yang bergelar "AYAH"


06 hb January 2011, khamis, 5.45 a.m

pagi-pagi lg dpt cal dr mr.asben yg arwah ayah a.k.a bapak mertua dah kembali kerahmatullah.. inalilah... " aku redha dengan ketentuan Mu ya Allah, tp, berikan lah aku dengan perkara yang lebih baik" insyAllah.. amin..

baru setahun jadi menatunya.. tp betul-betul rasa kehilangan... sayu dihati bila pergi ke kuburnya yang masih merah.. sebak dihati... akhirnya menitis juga air mataku... aku x sempt nk tatap wajahnya untuk kli terakhir...

tarikh 19 december 2010 kali terakhir kami jumpe dengan arwah... masih terbayang wajahnya... masih terngiang kata-kata nya...

i'm cry..

baru rasa kasih seorng ayah, walopun sekejap, tp aku bersyukur kerana diberi peluang.. dia seorang ayah yang baik.. akn ku ingat pesan-pesan nya..

dan aku akn jage rumah tangga ku ini dengan sebaik nya.. insyAllah. amin...


p/s = hargailah orang tua kalian selagi mereka masih ada... ape yang mereka mahu adalah, kita sentiasa berada disisi mereka... walopun aku bukn insan sempurna, tapi aku sentiasa mendoakn ibubapa ku, mahu pun yang kandung atau tidak, sentiasa sihat dan diredhai Allah.. insyAllah.. amin...

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !