Sunday, February 20, 2011

korang nak tak anak korang genius... GENIUS ok..

ok.. now.. dulu, time preggy, kemane jerk pergi, mesti jumpe orang preggy jugak..

skang nie, time bawak raisha ke manee jerk, mesti jumpe geng raisha.. i means, rakan-rakan yang sebaya raisha jugak.. semua tolak stroller jugak.. sana stroller, sini stroller..

eh ape kehe nyer aku merepek nie... ade kena mengena ke.. ok abaikan..

ok.. skang aku nak share.. suke aku tengok video-video dekat

BLOG :
http://www.geniusbabyonboard.blogspot.com/

some video Qarissa



so proud bila tengok baby-baby tue pandai membaca.. rasa nyer terlalu awal, but not imposible.. real beb.. walo pun bukan raisha, tp amat bangga dengan apa jua ciptaan Tuhan..

sesunguhnya, kita berusaha, tapi Tuhan yang tentukan..

GENIUS ok.. sungguh GENIUS..

aku sangat berharap, yang raisha jugak akan seperti itu... insyAllah..

raisha, tunggu mama beli dvd tue ok.. nati kita belajar sama-sama...

FB :
http://www.facebook.com/geniusbabyonboard

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !