Tuesday, February 22, 2011

suratan atau kebetulan



Keluarga Tahir bin Jusoh


Tahir vs Rokiah (wife 1)
Tahir vs Rosnah (wife 2)

Anak Pertama
Makmor vs Rosaleha

Anak Kedua
Rogayah vs Wan Aziz

Anak Ketiga
Baharin vs Rohana

Anak Keempat
Baharudin vs Rosnani

Anak Kelima
Roziah vs Hasni

Anak Keenam
Robiah vs Hanafi

Anak Ketujuh
Rizal vs Rohayu (akulah)


korang perasan tak ape yang aku nak beritahu nie..
ok see.
setiap pasangaan...
yang gurl semua bermula dari RO
dari isteri, anak dan menantu arwah..
betul tak?..

semua nie kitorang baru perasan lepas aku ngan ejal kawin..
so,
suratan atau kebetulan?.


No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !