Tuesday, April 19, 2011

pampers kena bako oleh raisha adlina

  • petpet.. yeah.. saya suke beli pampers berjenama petpet untuk si kecilku Raisha...
  • nak tahu kenape?..
  • yeah.. sebab dia punye design sangat chantek..
  • ada cartoon cartoon.. warna pink lak tue.. kihkih.. so cute..
(pampers lawa-lawa pun tak guna.. klo dah penuh tahik ko nak simpan ke )

  • before petpet guna drypers.. tapi tuko sbb nak guna pampers yang lawa tue.... harge pun lebih kurang jerk..(kau ingat anak kau tue tahu ke pampers tue chantek ke hape?.. nie mak ke anak yang nak pakai pampers..?)




  • ok.. jum tengok raisha bako pampers.. kihkihkih...

(dia buat tangan mcm ucop hantu kak limah balik rumah tue...)
(kita bako je..)




pampers mahal-mahal ke lawa-lawa ke tak guna jugak, last-last korang buang jugak dlm tong sampah.. lagi-lagi buat tadah kencing berak... tak kan korang nak simpan kot.. kihkih... depend lah pada indivodu tue kan.. and one more kalo kulit anak tue very sensitip, tak boleh pakai pampers murah, boleh lah beli pampers yang mahal bagai tue.. huggies ke.. mamy poko ke kan.. watever lah.. duit masing-masing.. hak masing-masing.. klo aku, baik duit tue guna ke benda lain... bukan berkira.. tapi ikut kemampuan lah kan..



No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !