Wednesday, October 12, 2011

betul ker?

salam eberibadi... morning guy... topik perbualan kali ini tentang... raisha nak dapat adik ker? atau aku mengandung lagi ker? atau nak tambah anak lagi sorang ker? atau ... ish.. banyak sangat "atau" nyer.. ape pun aku sendiri masih tertanya-tanya soklan semua tuh... kalau betul?.. yeke? macam tak percaya.. before that, lau orang tanye bila nk tambah anak lagi jerk.. mesti aku jawab cengini.. nati lah dulu.. tunggu raisha dah beso sikit, nati lah dulu, tunggu hilang fobia bersalin, nati lah dulu, itu ini itu ini... tapi, bila period tak datang-datang lagi mule lah tertanya-tanya.. dah tersangkut ker?.. urm.. betul ker?.. nape lewat lak nie..? tak pernah lewat.. ade problem ker? sebb every month mesti tak pernah tak datang bulan.. samaada lewat or cepat 2-3 hari jerk.. tapi nie dah over 2 week.. last week lak.. aku ngan raisha demam.. si kecik tue memg payah nk demam.. tetibe jerk.. so far baru dua kali dia demam.. firstly demam lepas arwah ayah mertua meninggal.. second, last week lah.. same lah macam aku.. rasenyer dah 2 tahun tak demam, last demam mase nak pregnant dulu... nie tetibe jerk demam, tapi waktu tue pikir oh.. jangkit raisha kot.. dah lepas tue baru terfikir... ngandung ker? adekah betul sangkaan kami?.. kalo betul, alhamdulilah.. rezki.. Allah dah beri, kita kena terima... tunggu lah 2-3 bulan baru beli pregnancy test.. kihkih... bukan ape, lau check awal-awal nati, time tulah terus muntah-muntah lah, sakit itu ini lah, pening-pening lah... lebih baik tak tahu kan.. cume kena jage pemakanan jelah...tapi kan, mase terfikir preggy tue, tak terlintas dan tak terfikir pun rase fobia nak bersalin.. maybe tulah sifat seorang ibu kan.. ape yang terfikir dalam pale otak waktu tue.. nak tambah anak lagi sorang.. seronoknyer?.. camne lah nati erk.. nak jage 2 orang.. jage sorang pun dah kelam kabut.. tak rase pun takut semua tue.. tak terlintas detik-detik kat labour room... ape pun.. semua nyer dalam tanda tanye.. adekah aku


iye atau tidak... ker aku ade problem period tak betul.. kesimpulannyer.. kita see and wait.. tak nak komen banyak-banyak

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !