Sunday, October 2, 2011

raya datang lagi

Selamat Merdeka Raya kengkawan… dah habis raya kot Mohon ampun dan maaf semua segala salah silap.. lame tak bersua.. tak bape banyak sgt nak share citer lah.. tapi macam biase lah, bila raya jerk mesti berkunjung ke rumah saudara mara, sahabat handai kan.. skang nie raya dah nak habis, tapi tak habis lagi berkunjung, tak berapa nak berkesempatan lah, seminggu raya mr asben dah kena kije malam so, duduk lah ko kat umah sampai lebam, lately nie lah baru gerak ke sana ke mari.. limit 1 malam, sebuah or 2 buah rumah jerk, sebab borak-borak, makan-makan jerk dah kul 10, bila dah malam-malam nie, terus lah balik, nati si raisha tue meragam mengantuk lah plak kan… nak share picture mase raya ritue.. this year beraya lagi di muar pada raya pertama.. bukan aku yang mintak ok, tapi asben aku yang bagi.. thank sayang, dia cakap, dia tak boleh beraya dekat air tawar, nati dia sedih.. aku pun turut sedih gak sebab baru jerk nak rase beraya dekat sna bersama bapa mertua, tapi tak berkesempatan, Allah beri peluang sekejap jerk untuk aku merasa betapa indah nya ada seorang bapa mertua aka ayah, tapi Allah lebih sayangkan dia.. semoga rohnya aman di sana serta ditempatkan dikalangan orang-orang beriman.. insyAllah, amin.. tema tahun nie, warne hitam.. rupenyer agak ramai yang guna tema nie.. ke sana ke mari mesti Nampak orang pkai baju warne hitam.. trend tahun nie kot… ape-ape pun.. beli baju-baju tue last minute.. seminggu sebelum raya baru beli.. tue pun tangkap muat jerk.. tuju satu kedai jerk.. tak servey mane-mane pun.. dari pakaian aku, suami, and raisha sekali… pilih warne pun kat kedai tue, mula-mula nak tema warne merah ala-ala maroon gitue.. tapi last minute tuko warne hitam sebab warne maroon payah nak cari.. kebetulan dpat baju si suami dulu warne hitam.. Nampak chantek n jahitan pun kemas.. baju aku tak pe.. senang nak cari, banyak pilihan.. and last baju raisha.. nasib ade saiz dia.. tue pun kena repair tangan dialah agak panjang… jom layan gambo...





No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !