Wednesday, April 29, 2009

Jalan-Jalan waktu LEAVE















  • semalam 28 april 2009.
  • erm bgun pagi jek rase berat jek kepala nie. malas nak kije..
  • amik keputusan nak cuti..
  • ajak tunang aku sekali..
  • dia pon agak mals nak kije... sebab dia baru lepas marah workers dia...
  • workers dia xmoo dengor kate dia... hehhehe
  • lagipon dia penat sebab cibuk prepare workshop..
  • chairman nak dtg... nak lawat workshop sekali..
  • so, dia kena wat persiapan..
  • pastu amik keputusan g jakel.. nak ngok2 baju... tengah sale.. tapi x beli pon baju...
  • cume beli tudung, sejadah, carpet ngan tikar jek...
  • pastue g makan kat danga bay.. makan kuey tiaw kerang.. erm.. cedap..
  • tunang aku makan nasi putih + ayam masak sambal.. not bad lah.. semua cedap...
  • tapi harge pon agak cedap lah... tapi berbaloi... sebab kuantiti nyer agak banyak... dan sedap2...
  • pastue g bank jap...
  • pastue g jusco permas jaya.. cari hadiah...dan cari pasal.. hehehehe...
  • x delah, cari lah ape2 yang bleh dibeli...
  • pastue, balik......
  • mandi..
  • tido jap..
  • Bgun, ngok citer MATAHARI...

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !