Saturday, April 11, 2009

My ReaL FAmiLy

22-march-2009

Dah bape tahun aku x jejak kaki ke pahang, keratong 5, aku rase dekat 5 tahun or lebih kot... nie lah kali pertama aku & tunang aku pergi ketempat kelahiran aku... rase mase last aku g sana waktu kak ina kahwin kot... yang tepi sekali (Baju Itam)... anak dia yang baju belang itam putih tue... betapa lamanyer, bayangkan lama ke tak... aku bukan aper.. aku malu lah nak ke sana... jadi kekok.. x biasa.... semua perasaan ader... malu takut mcm2 lah.. walopon diorg nie family aku...


Nak ikutkan hati aku memg x nak pergi lagi... tgu dah kahwin ker... tapi tunang aku yang ajak aku ke sana... bukan setakat tunang aku malah kakak & abang aku pun turut pakse gek..


Aku agak terharu lah... disebabkan aku nak dtg diorg siap wat kenduri lagi... and than rupe2 nyer bufday abah aku... hehhehe mcm pelik jek pgl abah.. sebab aku x pernah pgl sesiapa abah, ayah or anything lah... bila pagi, bgun dpd tido, aku biasalah pergi bersiap sementara tgu diorg blik dpd pasar, aku mandi dulu.. waktu aku ngah bersiap kat bilik nie, aku terdengar suara sorg makcik nie.. dia bising2 ckp per ntah... bila aku kuar bilik, tunang aku ckp makcik tue pgl aku, cari2 aku, rupa2 nyer makcik2 tue pun xcited nak jumper aku.. malu gila waktu tue... semua tengok aku... merah muka aku waktu tue... pastue makcik2 tue ckp dah beso dah ayu, skunk kurus ckit, dah cantik, dulu gemok, muka mcm abahnyer, ooo... nie adik bujang... oh nie kakak nyer bohari... mcm2 lah.. aku dengor kan jelah.. aku diam jek.. malu...


Actually aku dibesarkan oleh makcik aku sejak kecil lagi.. umur aku 6 bulan... so aku dah terbiasa ngan family skunk.... sampai la nie aku masih kekok lagi.. x leh accept lagi.. mungkin makan mase kot....
Tapi walo apepun diorg lah real family aku... walo cm ner keadaan sekalipon aku kena terima diorg, sebab tanpa diorg aku x wujud kat dunia nie...



That's all



No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !