Friday, May 29, 2009

25 May 2009 (Part 2)

Rinie aku balik kije kul 8.15 pm…
Tunang aku balik awal rinie. 4.30 pm. Bila aku tanye nape dia pulang awal, dia x mau bilang... ok.fine... janji nanti dia amik aku....pukul 8.00 pm dia tepun aku, dia bilang x leh masuk mmhe... security x bagi masuk untuk jemput org mulai waktu tue.... cedih nyer... nasib baek ader farihah + zuba.. dia tolong anta p main gate... kalo siang x pe lagi nak jalan kaki sorg2.. nie mlam… takut cikit lah.. bukan takut ape.. takut org bangla + Nepal + India… diorg nie laen mcm ckit… aku sebenar nyer dah dpt agak dah ader benda yg dia nak buat kat aku.. sebab dia x penah x bagitahu aku ke mana dia nak pergi… tapi kali nie aku x kisah… sebab aku percaya… dia x akan wat bukan2.. hehehehe… bila aku dah kuar main gate… aku terus masuk kete.. pastue aku ader nampak satu towel... aku tnyer dia, nak wat pe towel tue.. pastue aku amik.. dia x bagi... dia bilang, jgn pegang, nanti meletup kete nie... aku dah rase something dah nie...rase laen mcm dah nie... pastue dia terus tutup mate aku... aku tertanye2 lah... ape yg dia nak buat... dia bilang, jgn cakap ape2.. senyap jek.. ikut jek... erm... so ikut jelah... dlm perjalanan tue mulut aku bising... asyik tnye jek.. rase mcm nak buka jek mate aku nie... tapi dia terus pegang...dia x bagi... pastue dia busy kol jek..... pastu tibalah destinasi... dia suh aku turun kete... aku x mau... sebab aku dah tahu aku kat mane... aku malu.. x nak turun... dia still tutup mate aku nie... pastue dia pakse aku turun gek.. terpakselah turun... pastue dia pimpin aku ke depan... aku pun ikut lah... then, dia bukak mate aku, tapi aku yg x nak bukak... malu... pastue aku kedngaran suare2 menyanyikan lagu hepi bufday.... ape yg aku agak semuanyer betul...aku malu nak bukak mate.. malu sgt.. diorg pon pakse aku... adelah dlm bape2 mint baru aku bukak.... argh.... malu gila babas... hehehehe.. nak tahu tak kat mane destinasi aku… hehehe… kat umah kawan2 aku… aku dipakse tiup lilin… so aku tiup lah lilin tue… erm.. dah tua rupenyer aku nie…. Tapi perangai cm budak2… wat ever, thank erk kat my hubbiey and my fren (azee + Eifa + Ieda + tiniey + Meck + Ain + AkAk)…. Thank so much… Luv u all…



No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !