Tuesday, May 12, 2009

sabak awor - muor

hari jumaat itu hari aku balik kampung.. erm..malam tue kitorg sambut bufday my mum makan ikan bakor kat sabak awor...sekali ngan selebrate mother day... tapi my bro yang belanja.. hehehe.... aku cuma makan jek... kihkihkih... k... sabak awor nie kalo kat jb sama ngan kat senibung lah... makan makanan laut.. dan fresh2... aku nak upload picture erk..

nie anak sedara aku.. amira syahirah supaiman..
malu-malu nak tangkap picture...
malu, tapi mau...
bila dah snap, cibuk nak ngok gambor dia...
hampeh....
time nie tengah tgu order...





nie plak gambo muhammad shukri supaiman dengan adiknyer muhammad syamir supaiman..
same kan muker diorang...
diorg nie excited lak nak amik gambo.
x tau malu kan..



nie plak gambor si budak gendut..
hehhehehe
name dia muhammad afiq safwan supaiman..
erm.. perut dia mesti dah berbunyikan.. lapo..
tue sebab muke 10 sen jek...
kihkihkih...
sabo erk afiq... ummi ngan ayah tengah order...
nie pun sekali selebrate bufday afiq (08 may)

nie lah telatah empat beradik yang daripada dulu lagi rapat dengan aku.... daripada kecik lagi diorg nie duduk dengan aku.... sekarang nie bila dok jauh jek, kadang2 windu dengan diorg...walopon diorg nie kadang2 degil... tapi memg degil pun... tapi diorg nie genius.... aku bangga jadi makcik diorg... hehhehe.. dlm kelas x pernah lah dpat number 10 keatas...


nie my mum lah... dia pun agak malu nak amik gambo....bufday my mum 03 may lepas...nie pun sambut bufday afiq sekali.. bufday dia 08 may.... ok wat ever sekali pon, kami anak beranak ucapkan semoga panjang umo dan dimurahkan rezki... terima kasih kerana menjaga kami.... sayang mak....

nie lah my bro.... supaiman jamien
dia yang belanja kitorg makan ikan bakor...
abg aku nie byk berjasa...
tanpa dia cm ner lah kehidupan family aku sekarang...
thanks bro..
dia pon banyak membantu semasa aku study dulu..
dari semua segi...
thanks banyak2...





nie plak kakak ipar aku nora sulaiman....
dia banyak menyaga mak aku....
thanks sis...
dan aku dah anggap dia mcm mak aku jugak
the best sis in law.
syg sis..



1) ikan siakap masak sweet sower
2) sotong goreng tepung
3) kupang rebus
4) ikan pari bakar
5) kerang sambal
6) kailan masin



kenyang giler + cedap giler...
kenyang banget..
aku pon makan x bes...
cume makan lauk jek....
aku makn nasi suku jek....
nasib bek kat umah aku x makan...
bleh sumbat2 lagi...
pergh..marvelous...

ok lah that's all.. sampai disini saje citer nie k...

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !