Friday, May 29, 2009

26 May 2009 (Part 3)

Rinie bufday aku… ramai yg wish… thank erk byk2…
Rutin harian ku mcm biase lah.. waktu tengahari ingatkan nak g canteen... pastue rinie hujan plak... so terpakselah order kat pisang goreng delivery... erm.. bila hujan, lmbat lah makanan sampai... pastue kak sarah dtg... anto aku punyer statement 3 month bank islam, sebab aku nak settlekan pasal umah... pastue dlm nak tunggu makanan tibe tue kitorg borak2 lah.. bergosip2 ... hehehe... coz lme x jumpe kak sarah.... port biase lah.. kat meja besor... erm kitorg berempat ( sara + zuba + norli + aku)... erm.. lambatnyer makanan nak sampai..... dlm kul 1.15 pm kot... kak ziela + ekin + my hubbiey dtg... dtg membawa kek + makanan ringan... hehehehe.. aku terkejut.. sebab benda tue semua x disangka.... aku malu... malu sangat... tapi terima kasih sgt2... terima kasih byk2 wat surprise party untuk aku... thanks...erm.. dengan malu nyer aku tiup lilin tue dengan potong kek... tebal jek muke nie.. mcm x de idung... hehehehehe.... tapi thank's byk2... cian shikin.. tengah tunggu hari nak bersalin pun sempat lagi wat surprise party untuk aku... tak lupe juga kat kengkawan smua.. dan especially my hubby... thanks syg..

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !