Friday, August 24, 2012

PAVLOVA





cubaan pertama membuat PAVLOVA yg tak bape nk cute...
Alhamdulilah menjadi..
time nie buat b4 raya ritue..
bawak lik kg.. habis.. licin..
sodap lah tue kan..
next time leh wat byk lagi..
ritue buat sehari b4 raya.. time puase lak tue.
nak buat lebih takut tak jadi coz tak leh nak rase dulu..
buat sebuku jelah..
sudah menjadi peberet en.suami plak..
mujur anak aku nie tak bape minat makan macam-macam..
lau idak.. mahu nyer tiap weekend kena buat kan..
tak tahu lah lau dah beso sikit kang dia plak yg request macam2.
cara buatnyer pun bukan payah beno pun..

ikut je SINI mudah..
siap ade tutorial lagi...
aku yg rock star cenggini pun leh buat..
apetah lagi kamu..
hahaha...



No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !