Friday, October 19, 2012

E-Day my BFF



congret dear lovely fren ila
selamat bertunang..
selamat menempuh ke alam perkahwinan.. eh pertunangan hehehe
hope ko tabah dlm menghadapi setiap dugaan yg Allah berikan
insyAllah.. amin..


 we together
(terase diriku ini rendah seketika)




yati + arina




jahat nyer aku nie.. takde pun pegang anak sendiri..
org lain lak yg tolong pegang.. 
hehehe



hantaran untuk pihak lelaki



hantaran untuk pihak perempuan


saat-saat menjadi tunangan Haroon



mereka berdua..
congret again



fren forever




ila sekeluarga


pas ko kawin nati susah lah kamik mauk jumpak..
hahaha.. 
hancur habis nk ckp sawak konon-konon..
mentang-mentang Haroon nie orang sawak
nati next year lau aku g jalan2 sawak leh lah ko jadi tourist guide kan..




alisha cute
muke mamai nk tido



baik je anak aku nie kan nk amik gmbo.. 
good gurl..


yati + ila

ok bye cekidot.. !


No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !