Wednesday, November 28, 2012

Zulie Kawin - 17 November 2012

Dah berjaman dahmak jemah oi
baru nak upload..
keadaan tak mengizinkan
tak de mood nak bercerita byk..
preview picture jelah yer... 
aku g ngan diorang nie.. suami tak de.. kije.. kan aku kat kg seminggu tue...
mesti dah lupe kan... dah lame benau..


yati md noor , ila , arina


kami anak beranak


wif pantin yg sgt gojes


raisha tido eh !


raisha nengok pelik makcik2 dia... !


nice !


sebenarnye 2 pasang pantin
1 abg dia.. dpt bini 1 sekolah ngan adik
so, kawan jadi kakak ipo
best tak agak-agak


hehe.. nape pantin nampak tinggi beno..
cian aku tak joint sbb jage hendbeg diorang


raisha comot makan cekelet !


yg tengah tue fatin izzati... lame betul tak jumpe dia..
tp tak sempat nk borak panjang sbb hujan lebat.. nengok lecak kt belakang tue
pastu alisha buat semperit..
ape pun tak bleh..
plan nak berjimba pun tak jadik


muke sepesen je...

ok bai !

3 comments :

  1. Lama ayu tak update entry..rindu nak tgk budak2 comel dua org tu..depa sihat??
    Ayu kak tag ayu tau..ikut give away ni..hihi..
    jom join..hadiah best..
    http://atieyusoffamily.blogspot.com/2012/11/mini-gempak-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  2. ayu ade masalah kak... insyAllah.. terima kasih ingt ayu....

    ReplyDelete
  3. cantik baju pengantin...2-2 cantik...hehe...sy tertarik tang baju pengantin tu yg lebih skit...hehe...=)

    ReplyDelete

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !