Wednesday, January 30, 2013

Aku Yang Tersakiti - Judika

Pernahkah kau merasa 
Jarak antara kita  
Kini semakin terasa  
Setelah kau kenal dia  
Aku tiada percaya  
Teganya kau putuskan  
Indahnya cinta kita  
Yang tak ingin ku akhiri  
Kau pergi tinggalkanku  

Tak pernahkah kau sadari  
Akulah yang kau sakiti 
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari 
Oh Tuhan tolonglah aku  
Hapuskan rasa cintaku  
Akupun ingin bahagia  
Walau tak bersama dia  

Memang tak ‘kan mudah Bagiku ‘tuk lupakan segalanya  
Aku pergi untuk dia 

Tak pernahkah kau sadari 
Akulah yang kau sakiti  
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari  

Oh Tuhan tolonglah aku  
Hapuskan rasa cintaku 
Akupun ingin bahagia  
Walau tak bersama dia… dia…  

Oh Tuhan tolonglah aku 
Hapuskan rasa cintaku  
Akupun ingin bahagia  
Walau tak bersama dia

11 comments :

  1. salam...akak pun sukew lagu ni. Selalu dengar dlm kereta jer. Ari bru tau sapa penyanyi nyer. Tq !

    ReplyDelete
  2. akkapun suka laguni... moga ayu tabah yerk... kekuatan ayu menjadi kekuatan anak2.. baru perasan birthday ayu sehari lepas birthday akak...

    ReplyDelete
  3. Kat office sllu dengar lagu ni Ayu...
    suka.. moga Ayu terus tabah..

    ReplyDelete
  4. hurm.. akak pun terlayan juga lagu..
    sesekali dengar best jugakkan .. :)

    ReplyDelete
  5. hurmm x pernah lagi dgr lagu nie ...

    ReplyDelete
  6. mmg touching lirik lagu ni.selalu dgr kat radio.

    ReplyDelete
  7. terlalu mendalam lirik lagu ni...
    seakan meluahkan segala y terbuku..
    apa2 pon byk bersabar ye ayu

    ReplyDelete
  8. as-salam..

    ghasanya tak pernah dgr la.

    ReplyDelete

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !