Sunday, July 21, 2013

kawan GADOH saya !




salam sejahtera semua... lame dah rasanya diri ini tak berceloteh.. bukan ape.. 
malas nak berbicara byk-byk..
ikut kan hati nak private jerk sb atas dasar tertentu.. tp saya masih memerlukan blog ini untuk berbisnes.. 
urmmm... 
cuma untuk berceloteh pasal peribadi buat masa sekarang nie tidak sama sekali... yg pasti hanya tersimpan didalam draft sahaja... itu semua untuk tatapan anak-anak saya... 
ikutkan hati gambar-gambar kami pun dah mlas nak upload dlm nie.. tapi memandangkan FB juga penuh dgn SHAKLEE terpaksa juga simpan dlm nie..
bukan ape.. sbb rasanya ada silent reader yg tak diundang.. hahahaha..
almaklum lah... kami kan super gojes.. sbb tue mcm retis.. hehehehe... (muntah hijau pelis)
kata benci.. kata tak suka.. tapi dok intai-intai..
hahahaha... lu pikir wa tak tahu ke beb... 
ini zaman IT lah beb... semua dihujung jari belaka...
yg pasti dlm FB sekarang sudah aman damai.. nak tahu sbb ape... 
sbb wa dah hidden anasir-anasir yg tak sepatutnya ada dlm news feed saya...

rasanya 1 hari nati terpaksa juga buat PAGE.. tp mcm dah terlampau ramai juga kan yg bisnes ON9..
sujud syukur saya ke hadrat Allah dgn limpah rezki yg diberikan...
walopun pada mulanya mcm tak de semangat nk joint SHAKLEE ni..
tapi alhamdulilah berkat doa dan usaha serta tawakal saya...
sudah nampak sedikit apa yg diimpikan...
sekarang nak mengatur stategik untuk lebih cemerlang.. cewah..
ayat tak leh blah kan..

almaklumlah duduk kampung... bukan semua org tahu pasal produk SHAKLEE nie..
tapi syukur.. kawan-kawan saya berikan semangat yg luar biasa...
walopun ada kalanya mcm down.. tapi bila fikir semula.. ape yg saya buat adalah untuk masa hadapan..
semoga saya terus berjaya...
mudah-mudahan...
in sha Allah..

orang kata kita belajar dr bawah..
yup.. saya belajar dari ZERO..
dan saya bermula dr ZERO..
berbekalkan dlm ACCOUNT CIMB saya RM20.00
itulah permulaan saya...


No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !