Tuesday, July 30, 2013

Nukilan ROHAYU pula....

 ok.. lau dayana nak bernukilan..
meh sini..
rohayu pun nak bernukilan juga..


tak usah bilang "sayang"
andai tidak mengerti apa maksud kasih sayang yg sebenar

tak usah bilang "papa"
andai tidak mengerti apa itu maksud tanggungjawab seorang papa

tak usah bilang "ayang"
andai diri itu sudah menjadi hak milik orang lain
serta sudah mengkhianati CINTA itu..

tak usah bilang "maaf"
kerana yg menilai maaf mu itu  hanya ALLAH
dan bukan minta maaf pada kami saja.. aku masih ada keluarga.. bukan sebatang kara..

tak usah bilang "banyak-banyak"
aku dah jelek dgn sandiwara dan lakonan mantop mu itu


cukup lah dgn segala pembohongan dan cerita-cerita bohong yg telah menjatuhkan maruah keluarga kami..
dan cukup lah layanan kamu sekeluarga kepada kami.. macam SAMPAH kan..
ingat..
Allah itu ADIL...

ok bye.. nukilan dipetang hari... hahahaha... 

biar gambar berbicara.. 






~ Alhamdulilah.. di bulan yg baik nie.. saya dpt melupakan sejarah-sejarah hitam itu... YES.. ! Allah de BEST LOVE FOREVER.. dgn mencintai ALLAH.. saya dpt kekuatan &  ketenangan & happines..  syukur Alhamdulilah.. CINTAI ALLAH tiada tandingnya.. semoga kita semua senantiasa dibawah lindungan dan rahmat dr Illahi serta diberi petunjuk dan hidayah... ~
~ pepun terima kasih banyak-banyak kerana pernah hadir dlm hidup saya.. serta menjadikan diri saya ini sedikit matang dgn ujian dan cabaran hidup didunia ini.. ~
~ semoga ALLAH menunjukkan jalan kebenaran serta jalan yg lurus ~
~ saya sudah pun memaafkan kalian-kalian semua ~
~  andai saya tidak memaafkan sudah pasti saya tidak mencapai ketenangan sebegini rupa.. mcm ada satu keajaiban pula ~

IN SHA ALLAH.. AMIN YA RABB.. 

1 comment :

  1. sabarlah ayu... Ayu kuat.. sebab itu ujian itu hadir ye... Akak bersama ayu walaupunn tak pernah bertentang mata

    ReplyDelete

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !