Thursday, February 9, 2012

bersawang


 waduh lame betul tak hapdate blog.. rasanyer dah bersawang-sawang dah nie... kihkihkih.. hello... Assalamualaikum... ade orang ke tak nie.. kihkihkih... tak tahu lah nape kebelakangan nie sangat mlas nak jenguk2 blog sendiri.. apetah lagi nak bercorat coret.. tangan nie macam berat jerk nak menaip.. mentang-mentang dah bertahun tinggal kije taip menaip nie..terus jadi mlas... ntah lah.. macam tak byak idea.. padahal dlm hati nie nak cerita itu nak cerita ini.. aishh... banyak benda lah nak citer.. tapi macam kena hempap batu lak tangan nie.. kihkih... ceh.. alasan jerk semua tue.. alasan semata-mata.. kihkih... bukan ape.. masa tue byk terluang.. tapi nak update blog agak malas.. myb asal nak update jerk, si raisha tue pun sibuk nak main depan laptop jugak.. tue yang terbantut tue kot.. terus jadi malas nak taip menaip nie.. sape nak tolong update blog aku, angkat bulu ketiak memasing.. kah kah kah.. gilo ke hape.. saje jek gurau2.. hilangkan bosan nie.. kihkih.. FB pun macam tue jugak.. lame tak bukak.. sekali bukak jerk tengok simpolan dah kawin, simpolan dah beranak, simpolan dah macam2 lah.. kihkih.. nampak sgt macam katak bawah tempurung.. tak tahu perkembangan semasa.. kihkihkih.. alah, kenkadang lau tahu perkembangan diorang pun, kadang diorang bukan amik tahu kan pasal kita nie.. padahal pernah same2 belajar dulu, pernah 1 kelas, tapi wat derk jerk.. wat tak tahu jerk.. tapi lau geng2 diorang ok jerk aku ngok comment mengomen... yelah.. myb aku yg sombong kot.. tapi nak kate aku tak pernah comment post2 diorang, tipu lah, setahu aku, diorang yg tak pernah comment post2 aku.. ok.. watever.. abaikan.. kita tak kacau dia, so, jgn nak menyibuk sgt ok.. tak guna pun duit diorang.. kan kan.. tapi, tak semua lah.. segelintir jerk.. yang mane lebih mengenali aku tue, rasenyer ok jerk kot.. myb yg cemburu or yang tak puas hati or yang hot2 tue yang tak bape nak layan sgt nie kan.. ala, kita nie budak hingusan jerk.. budak kg.. diorang tue perfect human.. ceh.. dah panjang benor dah aku berleter nie.. tengok.. lau dah start menaip tak reti nak benti lak.. idea mencurah bagai.. bila nak mula menaip tue yang macam tepu jerk.. kihkih.. wat ever pun chill beb.. 

dah jom layan budak kecik nie.. kihkih... 







No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !