Thursday, February 9, 2012

potong sudah


before



 after

untuk pertama kalinyer.. potong jugak akhirnyer... alahai.. lame2 rimas tengok rambut si raisha nie.. dah panjang beno.. puas lah aku ajak si suami nie pergi saloon untuk gunting rambut dia.. asal weekend jerk ajak.. asal cuti jerk ajak.. tapi tak layan pun.. last2 bagi alasan, rambut dia dah byk rosak dah tu, cuba abg tengok rambut depan selalu potong, cepat jerk panjang.. rambut belakng dia gitue jerk.. hujung dia kena selalu trim jugak bg, nati terbantut.. macam 2 alasan aku bg.. last2 terpedaya jugak dia.. kihkihkih... jom layan video dia ngah gunting rambut nie..


No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !