Friday, February 17, 2012

Dinner Time at Perling


3 february yg lepas, aku and the PG geng adelah wat event kecil2 lan.. kihkih.. saje wat makan-makan sebb dah lame tak bersua muka.. last jumpe mase raya kot.. tue pun last minute ikut diorang.. tak plan pun nak ikut.. sbb asben kije.. ckp kat diorang, lau nak jage ank aku, amik lah kat umah.. kihkih.. dah tak dan dah aku nk kemane2 sensorang nie.. ngan bawak perut lagi.. penat lagi.. sakit punggung lagi.. kihkih.. biaselah orang mengandung.. macam2 penyakit yang kuo.. semoga terhapus segala dosa-dosa.. insyAllah.. amin..


sangat kiut gambo nie.. raisha yang ketawa riang.. nampak gigi dia yang beso tue.. kihkih...




 nie cake oreo chese from secret recipe..

 
actualy nak wat farewell si iefa tu lah.. dia nk kawin and nak dok kl terus.. ikut asben.. 
alang2 tue sambut bufday meck ngan azie.. yang dah berbulan2 tue.. kihkih


 lak tue tertinggal lak yg sorang nie.. gepeng nyer bufday..
 
 

 tue yg kecoh and gelak sakan.. semua orang tengok kitorang.. rindu this moment..


bila lah dpt bersua muka cm nie lagi.. teringat zaman bujang2 dulu..



antara menu-menu nyer.. cedap.. teringat satay dia... terliur lah plak.. siakap halia stim pun sgt sedap..

oklah.. 

bye..

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !