Saturday, March 2, 2013

Azri & Atiq Wedding



Selamat pengantin baru my negbur a.k.a my fren too
semoga berbahagia till jannah..
and dapat anak yg cumel-cumel belaka..
macam mak pak diorang...
hehehe..

actually dia baru je beberapa tahun duduk depan umah aku..
sebelum nie dok kuartes guru kat sekolah..
bapak dia cikgu..
so, tak ade lah kenangan main same2 mase kecik2..
tapi kenangan naik moto jadi minah rempit adelah..
aku ngan dia dulu 1 poli
( Politeknik Johor Bahru a.k.a Politeknik Ibrahim Sultan)
memandangkan aku ade bawak moto g cna..
so, lau cuti sem yg lame, aku akan bawak moto balik.. lau just weekend je mmg naik bus je..
so, azri and the geng lah teman.. ade lah 3 4 orang lagi yg rapat..
 lau nk balik kg je mesti roger2 diorang.. buat teman..
diorang pun lau nk balik mesti akan cari aku..
yelah abg aku dah pesan dgn diorang suh tengok2 kan aku ni ha..
macam2 kenangan ade.. moto pancit.. kena hujan..
mcm tak caya you all..
aku sehebat itu tat kala zman remaja dan bujang..
so, tak akan ade alasan jika sekarang nie aku tak boleh KUAT kan..
pasni lebih dr itu aku mampu lakukan..
iya.. aku BOLEH.. pasti BOLEH !
jauh tue muo ke jb.. pastu aku lah satu-satunya perempuan..
diaorang baik.. cume kadang aku je yg segan..
yelah semua lelaki...


























2 comments :

  1. Selamat pngantin baru.. :-)

    Waah tak sangka merempit jugak dl ye..kira mmg seorg yg berani n kuat nih..
    In sha Allah, ayu kuat.. aminn..

    ReplyDelete
  2. Suka dengar semangat ayu ni...alhamdulillah, semoga ayu dan anakanak ceria selalu..

    ReplyDelete

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !