Friday, March 1, 2013

Mudah-mudahan sampai bila-bila

salam you all..
nie entry 
autopublish ya..
ayu skang suke draft tengah2 malam.. 
nak tahu sbb ape.. sbb anak buah sebelah umah bukak wifi dia...
hehehe
lau nk harap berukbend gua..
mesti terkedek-kedek mcam siput sedut..
amik kesempatan nie lah nak hapdate entri..
untuk diabadikan disini..
kisah perjalanan hidup kami..
nati mereka dah besar mesti seronok ade kenang-kenangan gmbar kecik-kecik diorang
moh le pagi JUMAAT yg penuh barakah ni layan nice pic si comel ku ini..
sejuk mata memandang..







 sejuk perut mama nengok anak mama nie pakai telekung..
tonggang tebalik ikut mama solat..
kadang-kadang tue buat mama tak khusyuk nk solat..
sampai berjujuran air mata..
(agak-agak Allah terima tak ya solat aku cm tue.. solat sambil nangis)
sedih.. sayu.. syahdu.. 
semua ada..
semoga menjadi anak yang solehah ya anak-anakku sekalian..
Raisha Adlina & Alisha Aqeela
In Shaa Allah.. amin..


6 comments :

  1. In shaa Allah... jd anak solehah.. Amin..

    mmg sejuk mata memandang :)

    ReplyDelete
  2. semoga hari2 anda bertambah ceria di awal march ini
    moning..

    ReplyDelete
  3. Sejuk jer tengok..comel..moga membesar menjadi anak yg solehah ye..^^

    ReplyDelete
  4. Sejuk hati tengok gambar2 ni :-)

    ReplyDelete
  5. Sejuk hati tgk Raisha ni...
    mudah2an hingga dewasa...amin! :)

    ReplyDelete

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !