Friday, September 27, 2013

Al-fatihah untuk allayarham sulaiman @ Tokbah

Salam jumaat kalian.
Nak story ape yg saya rasa kebelakangan ini. Sejak 2 minggu nie , selalu sgt dengr khaba berita yg tak diduga  tentang kematian. Orang sakit. Kemalangan. Dll. Saya pecaya jodoh ajal dan maut semua rahsia Allah.  Semuanya da tertulis da ditentukan oleh Allah.
Hari ini. Hari penghulu segala hari. Dgr khabr berita org terdekat. Beliau insan terpilih kerana dipanggil illahi pada hari ini. Semoga rohnya tenag disana.
Mengenali arwah sejak kecil lagi. Dulu ttime kecik2 mmg selalu ikut abg balik lenga umah akk ipar. Ape2 pun mmg rapat. Mereka sekelurga dah mcm keluarga sendiri.
DOAKAN KESEJAHTERAAN KAMI JUGA YA. SEMOGA DIJAUHKAN DGN PERKARA YG TAK DIINGGINI
Arwah yg duduk disofa pakai songkok haji.


# byk typo. Update pakai hp. Heeehee...

1 comment :

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !