Thursday, September 26, 2013

TOLONG DOAKAN ANAK KECIL INI

 
selamat pagi semua.. perasan sgt hiba dan sgt tacing.. memg tak boleh nk tahan lagi air mata nie bila kenangkan anak kecil ini.. saya tak kenal siapa.. tp rasanya orang-orang kg sini jugak.. orang Parit Pelampung Gersik, Ledang tak silap.. nama beliau NUR DAMIA AMANI beliau telah menjalankn pembedahan jantung di IJN pada isnin lepas... tapi sekarang masih lagi koma dan tidak sedarkan diri.. mari tolong doakan agar ada keajaiban yg berlaku... semoga adik kecil ini sihat sediakala...
 
untuk NUR DAMIA AMANI... semoga kau kuat hadapi semua ini nak..

SUMBER : MAMA NUR DAMIA AMANI
 
~ saya memg senang luluh hati ini bila nengok anak kecil yg tidak berdosa begini keadaanya... penuh wayar-wayar berselirat di badan.. ya Allah.. jauhkanlah perkara sebegini rupa ke atas diri ku dan keluarga ku ya Allah.. sesungguhnya mmg aku tak mampu untuk hadapi situasi begini... turunkanlah ujian selain dr ujian sperti ini... turunknlah ujian yg layak untuk aku tempuh ya Allah... amin ya rabb..

2 comments :

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !