Friday, October 24, 2014

Geng 86

Assalamualaikum dan selamat petang eberibadi...

yuhuew... bersiaran hari ini.. ok.. picture ni mmg dah berkurun.. baru sempat nak update.. sian mak jemah nie bizi sokmo.. konon....!

waktu nie nak nengok si BFF nie balik dr Miri.. almaklumlah.. nak jumpe setahun sekali kan.. nak jumpe dak Hani Insyirah tue.. yang tersanggat comel tue.. siyes muke hani tu sebijik sejiban muka Aqeela.... comel mcm muka aku la maknenya kan.. tuelah dr dalam perut dok wasap aku hari hari.. kan muke si kecik tue da ikut muka aku... hihihi.. errrrr... perasan... !

ok layanzzz...












konon konon nk posing comel.. tp anak ank aku tu ko engok la... mmg huru hara kan.. hihihi.. 




aku tak tahu nk kata ape.. si yati nie benti kt kedai baby nk beli hadiah untuk hani.. si raisha dok menangis mintak besikal dlm kete.. sbb ade someone berjanji nk belikan basikal.. tp belum belikn lagi.. so dia ingt lah janji tue.. makanya tgh dok pujuk2 raisha..
 si yati pulak da nak masuk kete. yg si raisha ni belum senyap lg.. kemudian dia lah memujuk belikan basikal tue.. adeh... tergamam aku...
pepun terima kasih banyak2.. semoga kau dimurahkn rezeki dunia akhirat..

yang gmabr bawah nie hari lain pulak.. yg nie aku teman si limah sentol tue nak g tengok hani.. dia pakse aku okeh... 
ok layanz...lepastu ntah cm mane ntah alkisahnya... konon2 nk makn cendol.. tp tutup.. pastu g laa pizza hut.. tp yang gua tension gua pow si limah gendut nie.. tp end last si yati pulak yg membayar... urmmm.. terima kasih lg sekali yati.. 











 

yang bawah nie hari lain jugak.. nie p nengok baby Yati Midun.. comel sgt...







yang aku tue napelah pakai baju warne BSN.. hihi...

ok.. chow..






1 comment :

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !