Friday, October 31, 2014

Geng GBS Pasir Gudang 2014

Assalamualaikum..

yuhuewwww

Syukur Syukur syukur Alhamdulilah... setelah 2 tahun tak jejak kaki ke Pasir Gudang... 
maka.. 
akhirnya.. gagahkn jugak hati ini ke tmpt jatuh lagi ditendang nie...

Allah... terima kasih beri aku kekuatan ini.... and same time.. "dia" gigih call waktu itu.. yup.. aku tahu dia bapa kepada ank ank aku... myb dia ade instinc yang kami berada dekat dengan dia... tp aku memohon maaf sbb aku belum ade kekuatan untuk jawab pangilan mahupun berjumpe.. sorry...!

Allah berlinang air mata nie... sana sini a lot of memory...
8 tahun hidup bersama dia bkn waktu yang singkat.. dan bkn mudah nk lupekan segala memory kami...
tp TQ Allah datangkn kekuatan itu.. sbb aku da rindu sgt sgt dengan kawan susah senang dulu kala.. merekalah yang jage aku waktu morning sickness Raisha Adlina dulu.. merekalah peneman aku ketika suami tinggal aku pergi Sabah suatu ketika dulu.. Merekalah  yang paling rajin layan tekak aku masa mabuk teruk... Even malam malam sanggup teman aku cari makan.... Merekalah yang gembirakn aku ketika rindu sgt sgt dengan suami yang berjauhan di Sabah sana... merekalah yang paling rajin bawak aku jalan jalan.... tiada mereka... tak tahu laa nk kata ape... pepun Terima Kasih banyak2.. and merekalah yg sentiase kautim dgn Suami buat Besday surprise aku suatu ketika dulu... sayang mereka ketat ketat..


jom layan picture.. mekasih Aley bg tumpang tido kt rumah... tq nodi sbb bawk kami...tq sue atas layanan u olss.. dan yang paling best tq semua dapat dtg jumpe kami anak beranak.. gigih iefa amik naufal dr kluang... thanks azie dtg jugak walo adam selsema... sian fiza tak dpt jumpe... 
InshAllah ade rezeki kita jumpe lg.. mane tahu aku kawin ngan org JB pulak.. hihi...

tq jugak kt jiha sbb gigih dtang jugak jumpe aku.. jauh kita detim.. mcm kt kg tak jumpe kan.. hihi...















































Sekian...

Rindu lagi... tak puas sgt jumpe....... nak pergi lagi...


No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !