Tuesday, October 14, 2014

Salam AidilAdha 2014

Assalamualaikum

yuhuwwww... selamat pagi... ok.. mak jemah nie nak upload semua gmbo gambo yang tergendala nie... zaman tok kaduk punye gambo.. korang jgn menyampah laa erk bila scroll gmbo kami kami semua yang super duper poyo.. hahaha..

~ sila amik baldi dan mutah ijooo jauh jauh...

gambar nie waktu raya haji tahun 2014.. bukan tahun 2015 tau... diulangi... 2014.. hihi.. turn raya haji tahun nie kat rumah Mak kita kat Pahang.. memandangkan last year kat Muar dan Sengkang.. so, tahun nie kita lari balik Pahang.. Tahun depan rumah mertua pulak... Johor mungkin? Pahang kah? Ipoh kaa? urm.. xyah nak berangan sgt.. kang dapat laki sekangkang kera padan muke ko ayu.... kah... poyo sgt.. mertua celah mane ntah... 



dan sebenarnya ini majlis resepsi aku bertunang... hahaha.. choi sgt statement ko yuk...
ini boleh mengundang kontroversi.... hihihi.... 

tak tak tak... 

adik bongsu kami bertunang.. hewhewhew..
upload gmbo munge beserta caption "semoga mjlis berjalan lancar"
pergh... menderu orang like and "pm" 
kalo aku kawin ke.. tunang ke.. inshAllah aku bgtahu k.. 
klo tak bgtahu mmg kompom kena bom umah aku sat lagi wey..

tunang acah acah pun korang dah nek angin.. apetah lagi kalo aku kawin tak jemput... 
tp aku kawin nati wat kecit kecit jerk..xwat besar besar pun.. janji nikah cukup la...
pastu bg makn nasi lemak sorang sebungkus.. ok dak?.. hihi..

ape aku bebel nie.. meh laa layn random picture we all nie.. yang gedix gedix..





ni gambar dengan akak sayang kita... hihi


ank dara yang beso tu Along.. kawan gaduh selalu tue.. hihi


ank ank aku tu sekadar mengisi tempat kekosongan ya.. hahaha...



klo gmbor bertiga nie tak de pun yang terpaling paling comel..
semua buat ada ada jerk.. 



 
nie adik adik aku... Bohari ngan Nadia




Nie abang Along aku...




with booo


Nadia a.k.a ucu.. 


ni si merah jelita...






nie jiran sebelah tumpang amik gmbar sat...


along ngan kak naa


kak naa ngan boo








nie gambar gedix kami adik beradik.... hihihi.. 
tak cukup sorang ahli nie... 









gambar 2 orang mak dara dan sorang ank dara... hihi



konon2 nie berphotoshoot laa.. hihi


korang nengok ank dara aku lah yang terpaling sibuk sekali... hihihi... 
omaknye nk seplie ok...





si kecik ni mmg pantang...
tak leh nengok mak dia sonang sikit...

~ guana mama nk kawin nati... suami nk sarung cincin dia pun nk jugak... !
choiii... !

meh layan buah hati mama pulak... 



 


















ok gmbo last nie yang terpaling comel.....


2 comments :

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !