Friday, October 17, 2014

Playground Again..

Janji kena tunaikan..

pastu

pastu

ade yang menuntut skang... hihihi

layanzzzzzz






waiting and waiting.... 













alamak... blur pulak... xmoo delete.. sbb Aqeela tiut..











korang main laa puas puas... mama nak detimmmm... kuikuikui...
detim laa sgt.. tgh dok nunggu tetibe ade sorang mamat nie dok seblah.. nengok2 gua atas bawah mcm mintak gaduh... gua da cuak.. gua bla duduk tmpt lain.. nasib dia tak kejo... 
gua ade anak laa.. tak payah nk usha gua... 

muke gua nie ade cop ke kt dahi..
"im single mother"

kenkadang orang nengok aku nie muke simpati... diorang ade magic erk.. padahal tk kenal pun...
aku tak mintak pun simpati kt orang... tp asal kenkadang org nengok pelik...
myb dia  nengok aku gagah perkasa melayan kerenah budak 2 orang tue melak..

melak...

ok bai...

1 comment :

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !