Tuesday, December 7, 2010

bila marah...

suatu petang yg hening.. ceh.. ayat.. gila power... kihkih... beberape hari yg lepas, angan2 cume nk g bukit gambir jerk.. nak bli pampers si kecit nie.. mase otway g bukit gambir... hujan lah plak... selebat-lebat hujan... cm ne nk turun bwk eiycah.. cian dia nati kena hujan... so, terus jerk tekan pedal minyak ke giant muor.. kihkih.. alasan jerk tue.. muhahaha... lm xjln2... mse otway tue, time kt trafic light, drpada muke mcm nie...


terus jd cm nie...




cm ni lah rupe klo majuk ngan laki... muhaha
buruk giler...
nak tahu sbb ape?..




sbb nie... tengok lori tue.. main mencelah jerk.. geram betul.. kat trafic light lak tue.. klo kena kete aku time tue... aku saman dia..

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !