Wednesday, December 29, 2010

ehhhh.... ehhhhh... nie bukan daddy kau ok...





alolo si bulat nie...
bak kate irfan

irfan said: ucu! nape pipi dia jatuh.. nape cengitu..?
ucu said: hahaha (aku pun x tahu lah nk jawab ape)
padahal pipi irfan kecit dulu pun cengini ok...



eh eh kau... mesra betul..
nie bukan bapak kau ok..
nie uncle kau..
kihkihkih..
nie lah anak yg kekurangan kasih sayang seorang bapak..
cian anak aku..
asal nengok orang laki jerk mesti kenyit-kenyit mata..
kau ingat org sayang kau ke?..
kau ingat orang nk amik kau ke klo kau kenyit-kenyit mata..
huhuhu..




nengok tue..
mesra betul.. macam anak ngan bapak pun ade..
same-same bulat..
dulu, abang aku selalu timang-timang aku..
sekarang anak aku lak yg dia timang..
ingat lagi dulu mase kecit-kecit..
klo dia balik jerk.. aku mesti ckp begini

"bang ajam, nak dokung.. nak dokung kat belakang ngan dokung atas kepala.. bawak pergi dapur"
(huh.. g dapur pun nak mintak dokung)
"bang ajam, bawak jenjalan naik motor... pusing jauh-jauh ok"

dan tak mustahil nanti anak aku lak kate cm tue

"cik ajam, nak lokong.. "
"cik ajam, jom alan-alan g zoo"



hah.. nie baru bapak kau ok..
sebulan sekali jerk jumpe..
silap-silap nati dia bilang cengini lah plak

"mama, sape tue? orang jual karpet ker?



nie lah budak pipi melayut nie.. kihkih
sabar yer sayang,
nati papa amik kita duduk cna,
x lame lagi dah.. sebulan 2 jerk..
papa nk renobet umah dulu.. nati kita masuk tinggal basuh kaki jerk.. ok
doakan semuanyer dipercepatkan yer sayang..



~ uwek, uwek, uwek, eh bunyi ape tue.. oh anak aku nangis lah.. nak susu ~
~out~


No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !