Wednesday, December 1, 2010

raisha oh raisha

perbualan nurse wif me suatu ketika dahulu

nurse: ade ape2 masalah?
aku: tak de.. cume kerap pening... sampai bila erk pening nie...
nurse: bergantung individu.. tak tentu... selalu 5 bulan dah ok lah...
aku: ok
nurse: awak jgn stress sgt erk... nati baby hyperactive bila kuar nati..
aku: oh yeke.. ok..

(dlm hati aku hari2 stress.. cm ner nie... stress ngan kije.. stress ngan asben dok jauh.. stress ngan asyik pening2 + demam2 + mabuk2... stress ngan kije menimbun.. stress ngan tempat kije yg byk habuk.. stress ngan tmpat kije yg bising.. stress ngan tmpat kije yg tak selesa.. stress ngan tmpat kije yg xboleh bawak masuk kete... tp nasib b aik hari2 boleh bawak masuk sbb hari2 kena ngurat pak guard... leh lah dpt pas masuk.. tp leceh... hari2 nak kena buat benda yg same... nasib memg betul opice aku jauh kat hujung mmhe tue.. ngan keadaaan cm tue, nk jalan kaki... aish... klo guard x bg masuk, aku balik... xmoh kije... )

dan hasilnye myb begini...

raisha oh raisha....


ape-ape pun.. alhamdulilah dia sihat insyAllah...

semoga jadi ank yg solehah yer.. mama akan jage raisha sebaik mungkin dan sabar yg mungkin... insyAllah.. doakan juga keluarga kita sentiase bahagia di dunia dan di akhirat kelak.. mama juga sentiase doakan raisha berjaya suatu hari nanti... luv u my luvly daughter..

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !