Sunday, December 26, 2010

mama vs mummy





bila erk... erk tak ingat lah.. last week lah.. aku pergi wedding man kat tiram.. sebelum tue aku jumpe lah kejap best fren aku kat taman pasir putih.. shikin gimin.. setelah sekian lame tak jumpe kan.. rindu.. kehkeh.. muntah jom..kihkih... lepas benti kije terus tak de jumpe.. dia pun sampai mimpi aku datang rumah dia malam tue.. kihkih.. dah dpt klu aku nk dtg.. padahal pagi tue aku baru mesej dia nk datang rumah dia... dia stil selim melim walopon tengah pregnant 7 bulan... nengok.. tak macam pregnant kan.. kecit jerk perut dia.. myb dia bizi dok umah.. amsyar pun makin ligat.. huh.. aku nie bila lah nak slim... eh.. tetibe lak erk.. huhuhu..

No comments :

Post a Comment

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !