Tuesday, May 7, 2013

cakap pasal PRU13


PRU 13.. 
baru nak update.. ketinggalan zaman ah ko..
huhuhu..
saje nak tayang kemeriahan depan opis nie..
selang 2 3 kedai adalah bilik gerakan BN cawangan Bukit Gambir..




tak da pape pun just nak ckp.. aku belum sempat register nk undi.. 
4 tahun lagi In Shaa Allah..
lau aku register pun kat pasir gudang kan..
mujur tak register lagi dekat pasir gudang tue..
lau tak lgi susah nak nak buang undi sbb dah duduk kg plak kan..


pepun tahniah pada yg menang..
jalankan lah tanggungjawab sebaik-baiknya..
itu amanah yg telah diberi..

itu je..
ok bai..

1 comment :

  1. Kemeriahan camni bkn slalu bole jumpa...4thn sekali...meriah cam ari raya...hehehe

    ReplyDelete

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !