Saturday, May 25, 2013

RozMe & PizzA - 17 MEI 2013 JUMAAT - NikaH tiMe

Majlis sekitar lepas solat ASAR.. 

sedia maklum.. myb ada yg tak tahu.. dia adalah abang kandung aku.. 

hari JUMAAT aku still kerja lagi.. sbb nak mintak cuti hari ISNIN.. tp kul 1.00 pm aku dah mintak keluar.. and selalunya kalau hari JUMAAT memang balik awal.. dlm kul 1.30 ker.. kadang-kadang kalau tak de kije.. pukul 12.30 dah balik dah.. haha... suka-suka hati je nk balik pukul berapa.. janji kerja beres.. !

balik tue aku terus je kemas-kemas mane yang patut.. malm tue dah kemas jugak sikit-sikit.. dlm kul 3.00 pm kitorang gerak lah balik keratong.. abang aku yg hantar.. pada mulanya si pengantin yg nak amik.. tp mcm kecian plak.. yelah.. darah manis lah katakan... aku mintak abg and kakak aku lah yg hantar.. diorang pun boleh hantar p nikah sekali kan.. 

jom layan gambo mane yg ada..
tak dapt amik byk gambo masa nie.. sbb camera lupa nak cas..!
hahaha.. almaklumlah.. dah beranak pinak.. dah tua dah nok..
semua pun lupa..























ok... sekian.. !


1 comment :

salam 1 Malaysia ! sila tinggalkan comment yg positif dan tidak menyinggung perasaan saya ! Maaf jika ada kalanya saya tak dapat nak reply tapi saya akan sedaya upaya berkunjung blog anda ! Hepi Blogwalking Fren !